loading...
خانواده سبز, 18 رفتار, مشاوره
مسعود بازدید : 400 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

رحیمی: برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند/ از دایی حمایت می کنم

... علی دایی در نظر ندارند. علیرضا رحیمی پس از جلسه ... از دایی حمایت می کنم ...

رحیمی: از دایی حمایت می کنم، با مربی دیگری مذاکره …

... از دایی حمایت می کنم، با مربی ... کرد از علی دایی و کادر ... علیرضا رحیمی درباره ...

رحیمی: برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند، از دایی حمایت می‌کنم

... برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند، از دایی حمایت می‌کنم. ... قرارداد دایی حرف می‌زنند. رحیمی: ...

تماس شبانه رحیمی با علی دایی: حمایتت می کنم!

تماس شبانه رحیمی با علی دایی: حمایتت می کنم! البته که علی دایی مقصر ... بیشتر از او، مدیری ...

رحیمی: به برکناری‌ام افتخار می‌کنم

رحیمی با انتقاد از ... و از مربی تیمم حمایت می‌ کنم. ... دارم دایی می‌ تواند تیم را جمع ...

رحیمی: برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند، از دایی حمایت می‌کنم

بالاتر از خبر ...

رحیمی: افتخار می کنم از تجربه دایی استفاده می کنم

... افتخار می کنم از تجربه دایی استفاده می کنم ... رحیمی: افتخار می کنم از تجربه دایی ...

رحیمی: برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند، از دایی حمایت می‌کنم ...

... علی دایی ... دایی حرف می‌زنند : رحیمی: برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند، از دایی حمایت می‌کنم:

وزیر مشکلی با دایی نداشت سیاسی: من بساز و …

... من همیشه گفتم از دایی حمایت می کنم و ... نمی دانم رحیمی از ... البته تأکید می کنم دایی ...

رحیمی: برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند، از دایی حمایت می‌کنم

... برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند، از دایی حمایت می‌کنم. ... رحیمی پس از ... علی دایی ...

از یارگیری راضی‌ام و از کادر فنی حمایت می‌کنم رحیمی: …

6/3/2005 · از یارگیری راضی‌ام و از کادر فنی حمایت می‌کنم ... رحیمی در ... می‌کنم. بحث علی دایی ...

رحیمی: برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند، از دایی حمایت می‌کنم

... برانکو و قطبی مدنظر ما نیستند، از دایی حمایت می‌کنم . ... ، علیرضا رحیمی پس از جلسه وزیر ...

درخواست رحیمی از رئیس‌جمهور برای مداخله در ماجرای برکناری دایی

اخبار اخبار ورزشیدرخواست رحیمی از رئیس‌جمهور برای مداخله در ماجرای برکناری دایی.

رحیمی:از دایی راضی‌ام/ چرا استعفا کنم؟

خانه » آخرین عناوین » رحیمی:از دایی راضی‌ام/ چرا ... بارها گفته‌ام از سرمربی حمایت می‌کنم.

رویانیان: مدرک بیاورید که قرارداد دایی از قلعه نویی …

دایی: فیرات قصاص قبل از ... فلان مدیر شوم/ از مسئولان استقلال ... صعود فکر می کنم

جام نیوز :: JamNews - تماس شبانه رحیمی با علی دایی پس از ...

تماس شبانه رحیمی با علی دایی پس از ... ها از علی دایی حمایت کند ... حمایت‌ات می‌کنم. ...

رحیمی: آقای سیاسی! می‌روی یا افشاگری می‌کنم!

می‌روی یا افشاگری می‌کنم! با کارنامه موفق علیرضا رحیمی در ... و حتی از تغییر علی دایی ...

آنچه از غائله برکناری علی دایی نمی دانید / زلزله ای که ...

... عمل پوشانده و از علیرضا رحیمی مدیرعامل ... ایرانی حمایت می‌کنم. حرمت دایی ...

درخشان جایگزین دایی در پرسپولیس

... می‌دهم و همچنان از او حمایت می‌کنم. ... خواستار برکناری دایی شده است." رحیمی همچنین علیه ...

رحیمی: از وزیر برایم پیغام آوردند تا ساعت 14 دایی

باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی ,رضا رحیمی ,علت برکناری علی دایی , علی دایی ... رحیمی: از وزیر ...

الف - دعوا بر سر دخالت وزیر ورزش در برکناری دایی و ...

رحیمی اما مثل هفته‌های گذشته از دایی حمایت ... از رفتن رحیمی و دایی ... می کنم طرفداران دایی ...

جام نیوز :: JamNews - دایی 500 میلیون هم نمی ارزد ؛ …

- من فکر می‌کنم محمد ... * علیرضا رحیمی از روزی که آمده از دایی حمایت ... رحیمی از دایی تعریف ...

اعتراف غیرمستقیم خادم : رحیمی به درد پرسپولیس …

دایی: فیرات قصاص قبل از ... فلان مدیر شوم/ از مسئولان استقلال ... صعود فکر می کنم

IranWire | برکناری علی دایی از پرسپولیس

... که دارم عمل می‌کنم. از طریق رسانه‌ها ... دایی از این ... علیرضا رحیمی در حمایت از علی ...

برچسب ها - رحیمی

سخنگو تعیین کند رحیمی یکی از دلایل ... بودنم افتخار می‌کنم. ... چهلم استاد، حمایت از ...

آقای میلیاردر: دایی را حمایت می کنم تا استقلال را …

... دایی را حمایت می کنم تا ... و به نحوی از دایی و تیمش حمایت ... رحیمی ...

رحیمی: از آژاکس و آرسنال الگوبرداری میکنیم

من آمدم از تجربه آنها باشگاه خوبی را درست کنیم. ... علیرضا رحیمی در برنامه ورزش و مردم گفت: ...

فاطمه هاشمی: از موسوی حمایت می‌کنم/ پدرم از وضع …

... از موسوی حمایت می‌کنم/ پدرم ... میرحسین موسوی حمایت می‌کنم». ... شود رحیمی حتی یک ریال ...

برکناری علی دایی توسط وزیر ورزش دولت اعتدال | …

... کنم اما من همچنان از دایی حمایت می‌کنم و اگر من مدیرعامل ... رحیمی با حمایت قاطع از ...

‎Ali Daei علی دایی‎ - facebook.com

‎این صفحه توسط هوادار علی دایی درست شده است و فقط بحث حمایت از علی دایی مطرح ... علی دایی‎ by ...

علی دایی هم دست به افشاگری زد

دایی ، افشاگری ، ستاد ... علی دایی که این روزها نحوه برکناری اش از سرمربیگری تیم فوتبال ...

از استقلالی‌ها رخصت گرفتم | از علی دایی تشکر می کنم

... دادند ولی از دایی تشکر می‌کنم که ... رحیمی به ... و حمایت شما عزیزان از این طرح ...

Sportfa.Com ورزش فارسی - در برنامه نود ديشب چه …

تعجب می‌کنم ... یک هفته می گفتند از دایی حمایت ... در ادامه سیاسی اعلام کرد حکم اخراج رحیمی از ...

دعوای تازه علی دایی و علی کریمی در برنامه فردوسی‌پور

... بار از رحیمی خواستیم تا دایی را ... می کنم! دایی بار ... از سر لطف خدا،حمایت این ...

زلزله تغییرات سرخ‌های پایتخت را لرزاند/ دعوای …

... سرمربی تیم من است و از او حمایت می‌کنم. ... رحیمی با برکنار دایی مخالفت کند خودش ...

از علی دایی چه می دانید؟/ تصاویر

... شهریار دست از حمایت از برادرش ... اول دایی از ... البته فکر می‌کنم اگر اون ...

برچسب ها - برکناری علی دایی

پرسپولیس برکنار شد و جالب تر اینجاست که علی رضا رحیمی ... حمایت از دایی ... دایی را برکنار می ...

عبدی: از پروین و دایی عذرخواهی می‌کنم

... از پروین و دایی عذرخواهی می‌کنم. ... باشگاه از جمله علی دایی و علی ... رحیمی دایی را ...

از حمله شدید مایلی‌کهن به فردوسی پور تا کلاف …

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به پرسپولیس و نحوه برکناری علی دایی از ... پخش گزیده هایی از ...

علی دایی Archives - هورنیوز | هورنیوز

نظرسنجی این هفته مربوط به خاطره انگیزترین تصویر از علی دایی ... رحیمی که از ... می‌کنم. کد خبر ...

فرمانده، دایی است

روز گذشته علیرضا رحیمی مدیرعامل ... مدیره هم از او حمایت ... دخیل می‌کنم بازهم تکرار ...

مهدی هاشمی: از لیست ائتلاف اصولگرایان حمایت می‌کنم

... به صراحت می‌گویم که بنده از کلان لیست ... اصولگرایان حمایت کرده و می‌کنم. ... علی دایی ...

علی دایی: نمی‌دانم معیار دعوت بازیکن به تیم‌ملی …

به گزارش ایسنا، علی دایی بعد از دیدار تدارک دیده شده جهت حمایت از ... فکر می‌کنم بازی ...

اخبار پرسپولیس - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

فکر می کنم اگر آقای دایی صلاح بداند می توانم مقابل تراکتورسازی به ... باید از رحیمی حمایت ...

زلزله بزرگ در پرسپولیس؛ ناگهان : خداحافظ علی دایی ...

... علی دایی از ... تیم من است و از او حمایت می کنم. ... می‌ کنم که یک روز از تیم ملی ...

لیست کامل خروجی ها و ورودی های پرسپولیس مشخص …

علی دایی شگفت‌زده‌ام کرد و به‌ من روحیه داد - ایسنا

از حمایت مردم ... از تمام آنها تشکر می‌کنم. ... مدت اشک‌های علی دایی در زمانی بود که از تو ...

واکنش‌علی‌دایی‌به‌فیش‌های‌نجومی‌و‌قرارداد‌بازیکنان

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: فوتبال حرف اول را می‌زند و آدم‌ها به این رشته می‌آیند شما ...

زندگی علی دایی پس از برکناری اش از پرسپولیس/علی دایی

... علی دایی ,زندگی علی دایی پس از برکناری اش از ... سکوت می کنم ... علی رحیمی از ...

علیرضا رحیمی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

فکر می کنم اگر آقای دایی صلاح ... معمول از دایی و شاگردانش حمایت ... علیرضا رحیمی از ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 451
  • بازدید سال : 2,992
  • بازدید کلی : 15,135